Sivu 3/3

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Lähetetty: 19 Loka 2010 19:35
Kirjoittaja Lada_Jussi
Minulla oli ilo ja kunnia ajella autolla vielä sen viimeiset kilometrit. Toivottavasti auto kuitenkin joskus vielä saadaan Suomen kilpiin.

Tulihan vähän koettua "talvea" Atun kanssa. Viikonloppuna jostain syystä auto ei startannut, mutta muina päivinä muutaman asteen pakkasessa lähti kyllä, joskin vähän pidempään sai startata kuin lämpimänä. Alla olleet kitkat riitti varsin hyvin tähän alkutalveen. Lämmityslaite ja huurteenpoisto oli erinomaiset.

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Lähetetty: 01 Huhti 2019 17:48
Kirjoittaja Rimmed762
Mites tämä projekti? Onko edennyt todistusten osalta vai onko jäissä?

Saksalaisella foorumilla ( https://www.motor-talk.de/forum/fso-pol ... 13585.html ) on keskustelua myös MiniKat-sarjasta jolla Euro2 olisi saavutettavissa. Siis TÜV:n todistuksella varustettuna. Oma saksan osaaminen on sen verran heikkoa, etten ihan takuuta uskalla antaa.

Nimim. Toiveissa 91-95 Caro.

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Lähetetty: 01 Huhti 2019 21:17
Kirjoittaja FSO-Ossi
Jäissä on.. Laite on sen verran karussa kunnossa (jo 2010) ettei elvytyksessä ole juuri mieltä

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Lähetetty: 02 Huhti 2019 21:46
Kirjoittaja Rimmed762
Ymmärrettävää. Noita tulee kytättyä mutta tuo päästöpuoli on sellainen mahdollinen rekisteröinnin este. Jatketaan selvittelyä.