Nyt olis -87 polle muuten valmis liikenteeseen mutta en saa takajarruja kunnolla toimimaan.On vaihdettu jarrulevyt,-palat,-männät ja tiivistekumit.Käsijarru toimii. Ei ole ilmaa,poljin on kova.Muistaakseni oli samoja vikoja ennen katsastusta jo silloin kun se oli liikenteessä.
Kuuluuko sylinterin päässä oleva merkkiviiva olla yläpuolella.Jos jollain on antaa jotain vihjeitä niin olen todella kiitollinen
Kapea ura männässä ilmausruuvin puolelle, leveä ura siten, että ottaa jarrupalan pykälään kiinni. (Ks. oheisten "skannausten" fig 7.27). Tuleeko mäntä ulos normaalisti kun painaa jarrupoljinta jarrusatulan ollessa vapaana?
Jos auto on perä ylhäällä, paineenrajoitusventtiili (akselin yläpuolella) voi aiheuttaa liki olemattoman jarruvoiman taka-akselilla, mutta se ei ole "vika". Mahdollinen vikapaikka on ehkä pääsylinteri.
Vihdoin taas liikenteessä 30 vuoden pukilla olon jälkeen.Ajoin sen v. 1989 vanhaan tyhjään suuliin ja laitoin pukit akselien alle niin että renkaat oli ilmassa,kun jäin nyt eläkkeelle niin hain sen kotiin . Jarrut oli jumissa ja -putket ruostuneet puhki,laitoin uudet jarrumännät,-palat ja -putket jotka tilasin Puolasta.Pakoputki oli myös täysin reikäinen, alku pätkän tilasin Puolasta ja loput sain Motonetistä.Kipinä oli hukassa, vaihdoin tulpat,sytytysmodulin ja hall anturin jotka myös tilasin Puolasta.Bensa tankki puhdistettu -pumppu ja -putket uusittu.Jäähdytin pesty. Öljyt ja suodattimet vaihdettu ja ilmaa renkaisiin.Katsastuksesta kerralla läpi Ulkoapäin täysin alkuperäisessä kunnossa alukuperäisillä renkailla ja rekkareilla ainoastaan pölyt pesty pois.Nyt mietin että koettaisin jos saisin sen museorekiteriin,mutta hiiret on syöneet hanttimiehen puoleiseen penkkiin pienen reijän niin mahtaisko sen tarvita viellä jotenkin korjata?